Media Stylizacje Współpraca                      

poniedziałek, 3 września 2012

MODNY ŚLĄSK - inauguracja w SHOWROOM'ie PIĘKNOGRAFIA FASHION

"Ahh Jesień" pokaz mody otwierający pierwszą edycję "Modnego Śląska" miał miejsce w butiku "Pięknografia"w Zabrzu. Bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć wejściówkę na to kameralne i pełne piękna wydarzenie. 

Podczas pokazu mogliśmy zobaczyć międzynarodową kolekcję projektantów : Moniki Jaworskiej, Justyny Gamoń, Agnieszki Kowalskiej, Moniki Haby, Eleny Ciupriny, Olgi Pokrywki, Doroty Ziębińskiej, Gabrieli Hezner, Marleny Nitki, Małgorzaty Matuszyk, Anny Palki – Nowak, Anety Zielińskiej, Doroty Cebuli – Molik, Karoliny Klimek oraz Agnieszki Osipy. 

Pokaz dopracowany został w każdym szczególe, niesamowita muzyka, nietuzinkowe makijaże oraz świetne projekty sprawiły, że mogliśmy zapomnieć o szarej codzienności, a co za tym idzie przenieść się do krainy mody na bardzo wysokim poziomie.

 

Szare spodnie projektu Moniki Haby - mój faworyt.


photo:
mariacka.eu

Pokaz ten, na długo pozostanie w mojej pamięci. Uważam, że pierwsza część "Modnego Śląska" była najlepsza, wywarła na mnie największe wrażenie. Być może, że wydarzenie to miało charakter kameralny, bardziej dopracowany i przemyślany. Kolejne dwa dni imprezy miały także swój charakter, cel i pomysł. Dziekuję wszystkim twórcom całego wydarzenia za pomysł, aranżację i ciężką pracę.

Na zdjęciach można zobaczyć projekty, które najbardziej mi się spodobały.
Już niedługo relacja z kolejnych dni imprezy.

Łukasz

1 komentarz: